مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مهر 1394 ساعت 15:212015-09-26اقتصادي

"سالم سالمند شدن" شعار سازمانی هفته سالمند در استان یزد است


مدیرکل بهزیستی یزد با بیان اینکه شعار سازمانی هفته سالمند در استان یزد "سالم سالمند شدن" است، گفت: وجود گردشگران سالمند خارجی در استان یزد ملاک مناسبی برای مقایسه وضعیت جسمی سالمندان داخل با خارج از کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، جلیل عفتی صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته تکریم سالمندان و روز جهانی ناشنوایان برگزار شد، با بیان اینکه مناسبت های مختلف در سازمان بهزیستی یادآور ضرورت حمایت و توجه ویژه نسبت به بخش نیازمندان جامعه است، اظهار داشت: آمار سالمندان استان یزد با 8.

3 در حال افزایش است.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان یزد با اشاره به نزدیک شدن آمار استان یزد به جمعیت سالمندی گفت: برنامه های خدماتی در استان یزد باید در راستای بررسی تکریم و مراقبت از ابعاد مختلف سالمندان، تدوین و اجرایی شوند.

عفتی " اثرپذیری و اثرگذاری سالمندان، برمحیط های فراگیرشهری"، را شعار هفته تکریم سالمندان دانست و بیان کرد: توجه ویژه به اثر بخشی سالمندان در جامعه از جمله مهم ترین راهکارهای تحقق و اهداف پایدار فرهنگی و اجتماعی در جامعه است.

وی افراد 60 تا 75 سال را سالمند، 75 تا 96 سال را پیر و بالای 90 سال را خیلی پیر عنوان کرد و اظهار داشت: در استان یزد شورا سالمندان به ریاست استاندار و دبیری سازمان بهزیستی استان، با هدف رسیدگی و تکری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"سالم سالمند شدن" شعار سازمانی هفته سالمند در استان یزد است

"سالم سالمند شدن" شعار سازمانی هفته سالمند در استان یزد است